Allting snurrar

2007-04-16 @ 17:12:20

Nu har allting, i minst 4 veckor, snurrat och snurrat. Ständut lite på fyllan och lätt illamående, som efter att ha åkt karusell lite för länge. SÅ jobbigt. Får det, tillsammans med blodsockerfall, mer eller mindra uttalat, varje vår. Jag måste vara allergisk mot våren? Det är ju synd att inte Clarityn funkar. Imorgon blir det nog läkarbesök trots allt, det är inte kul i längden med detta, så trots att de nog inte kan göra något så känns det lika bra att kolla upp det. Och, NEJ, jag är INTE gravid (trots att facket anser mig vara föräldraledig!).



idag blir det sommarströmming till middag, trots att det knappt är vår ens, om det är gott lägger jag ut receptet, annars får det såklart vara. Senare ikväll har jag styrelsemöte på ridklubben, vi får se hur det ser ut med ekonomi, hästar etc, alltid lika spännande. Någon som har en häst till salu?

Oops, tiden går så fort idag, bäst göra middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: