Jättekul...

2007-04-11 @ 19:05:46

..att det är rätt många som läser min blogg och det regelbundet dessutom. Det vore ännu roligare om man kunde få igång en tvåvägskommunnikation liksom... Vad tänker och tycker ni som läser om det som skrivs, om annat ni läst eller hört, om  ni  har tips, hur det mås.... Det är ju alltid roligt att surra med folk, utbyta tankar och funderingar.
NU utmanar jag ER att utmana MIG.



Sitter vid sambons bärbara i Umeå och snorar. Blev ju förkyld i slutet av Åre-vistelsen och det sitter i minsann. Mina förkylningar brukar vara av 3-dagars varianten, ont i halsen en dag, hostig och täppt en dag och snorigt en dag, så det borde vara på slutspurten nu. Här i Umeå blåser det som bara den, så det är lika bra att hålla sig inne, det blir ett stillsamt Umeå-besök denna gång, åker ner på stan en kortis på morgonen och sen blir det arbetsterapeut- och sjukgymnastbesök på eftermiddagen. Ingen shopping alls denna gång, det har ju min frånvarande ekonomi sett till. Kolla lite kan vara kul, men då brukar man ju hitta massor av saker man vill ha och till bra priser. Ett café-besök blir det dock nog. På News, vi har ännu inte varit dit och nu har de ju än en gång vunnit i Barista-SM.
 


Just det ja, någon som har tips på vart man kan hitta serviser till hyffsat pris som är lite annorlunda.. säg inte IKEA, dit hittar jag själv :). Vi har nämligen halvdåligt med porslin och mest bara udda konstiga saker som ingen annan vill ha (sådan är min lott i livet vad gäller det mesta i prylväg). Det vore kul att ha något eget, som man faktiskt själv valt, den dag jag kan köpa nytt.


*kurrimagen*  Dags att göra middag. Lax och ris tror jag det blir. Har ni tips på recept?

Kommentarer
    Postat av: Elin

    nu har jag antagit utmaningen. dollar har ganska bra porslin till rätt bra priser, tror ja iaf.

    Postat av: Mims

    Ja, tänkte nog kolla där, var ju med när A köpte tallrikar där. Det verkar jättesvårt att hitta bra grejor till bra pris. Kollade IKEA, hade väl inte jättemycket, men +365 serien är ok, men då följer det med så mycket grejor i starpaketet som jag redan har. Blir kanske något svart, det är ju som våre färg- Ska definitivt kolla på Dollar nästa gång.,

    Postat av: Mita

    Nu när du är i Umeå - har du varit på Expo på Teg. Kanske inte så mycket annorlunda men kan finnas en del till bra priser.

    Postat av: Mims

    Ja juhst det ja, tack för det tipset. Hade alldeles glömt bort Expo. Nästa gång jag har bilen med mig åker jag och kollar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: