Kommunfullmäktige

2007-04-24 @ 08:57:34

Igår var jag borta hela dagen på kommunfullmäktige, där jag ju sitter som ersättare. Vi var uppe i Borgaområdet för att titta på de verksamheter som finns där, samt ha möte. Det blev mycket åkande och mycket ätande. Intressant i a f att se hur mycket det finns där uppe. Den kan man väl säga vad man vill om byggandet av fritidshus.
Nu är det gjort i alla fall och idag ska jag börja min arbetsträning, det ska bli väldigt roligt.



Helgen blev en rätt lugn tillställning, tacos på fredag, tjejkväll och städning på lördag och tvättning och fika på Görans på söndag. I övrigt inget att tillägga.. Nu är jag hungrig och ska äta frukost innan det är dags gå upp på "jobbet".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: