Ny vecka, nya utmaningar

2007-04-15 @ 21:05:11

Ja, då var det söndag igen. Imorgon blir det till att jaga runt igen, AF, FK, facket och gamla jobbet. Jag hoppas alt går smidigt, så jag kan ta katterna med på en tur till mamma och pappa. Nitzer vill väldigt gärna vara ute när det är soligt, men tyvärr kan jag inte låta honom vara på balkongen själv, då han balanserar på räcket och vi bor 2 våningar upp.
Vi har suttit och gonat oss i solen dag, men så fort jag går in måste ju även han in. Så, hoppas, hoppas att de kan få lufta sig lite imorgon.



Idag blev det en massa frukt när jag handlade, ska ju ta tag i saker hade jag tänkt och då är det bara att börja. Tyvärr är ju utbudet här inte det bästa och på en söndag kan det vara riktigt tungt, men lite blev det i a f. Ska snart hugga in på en melon och en passionsfrukt. Funderar på att göra veckoschema på saker jag borde äta 1-2 ggr i veckan, såsom fet fisk t ex.
Har enorma sockersvängningar som jag inte vet vad jag ska göra åt, spelar ingen roll hur jag äter så blir jag alldeles skakis, frossa, yr och illamående, blir värre på våren.

Undrar var jag har min mixerstav? Den skulle vara bra att ha.... Saknar fortfarande en massa saker sen jag packade ihop innan jag for till Irland.. men nu känns det inte så stor mening med att leta reda på så mycket, kommer ju att måsta packa allt igen eftersom jag inte får A-kassa och måste flytta hem igen.



Fruktstund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: