Sundsvall next

2007-04-25 @ 08:57:40

Imorgon eftermiddag drar jag till Sundsvall och Nolias Vårmässa där, det ska bli jättekul och jag hoppas det kommer många barn som vill bli ansiktsmålade av mig.
Det blir självklart en liten sväng till IKEA, även om jag inte kan handla just något, men jag ska kolla på en servis, köpa kartonger samt kolla in vardagsrumsbord och köksstolar, förhoppningsvis så ska jag ju inte vara arbetslös for ever.
Fredag kväll blir det fika med S. Det ska bli så himla kul, det var flera år sen vi träffades sist!




image44

Bilden fanns HÄR




Nu på morgonen är det jättesoligt och fint, men det brukar mulna på framåt eftermiddagen. Nu har jag jättemycket att göra inför Sundsvallsresan, så jag kommer inte hinna vara ute så mycket, men man kan ju hoppas att solen håller sig framme i a f. I kväll ska jag lyxa mig med helkroppsmassage hos en i Hoting. Det ska bli SÅ skönt och behövs verkligen, red lite igår igen och det kommer att kännas. Sen har jag ju inte varit igång någonting på flera månader och då brukar min rygg lägga av, har en gammal skada i en disk.

Oj, bäst att hoppa i duschen, klippte mig igår och ikväll bir det färgning, så lite hårklipp och hårwax behöver duschas bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: