Tillbaka i obygden

2007-04-14 @ 20:12:20

Ja, då är man tillbaka i obygden igen. Hade tur och fick sällskap av M på bussen hem, det gjorde resan mycket trevligare och kortare!
Idag har varit soligt och varmt, satt ett tag på balkongen och njöt. Tyvärr bor jag vid genomfartsleden i samhället, så det är mycket oljud när man sitter där. Det går t ex inte att ha balkongdörren öppen och kolla på TV, för man har inte en chans att höra vad de säger.
Tog en promenix till A för lite kaffe och surr, de åker ju hem imorgon, tyvärr. Jag måste ta och planera in en sväng till Dalarna snart! Väl på väg hem igen hade det mulnat på lite, men man kan ju hoppas att morgondagen blir minst lika solig!



Nu börjar jag kunna ta tag i lite träning igen och lat som jag är så måste jag nog nästa planera in i kalendern exakt när jag ska göra vad. Det blir lite gym; cykla, lyfta lätta vikter för att stärka min skadade arm, stärka mage och rygg samt knän. Sen så ska jag ta tag i stavgång igen, det är inte alls så dumt, det gäller bara att komma igång. Fina dagar som denna så känns sånt inte alltför besvärligt att ta sig för. Sist men inte minst, lite ridning, bara för att ha någon morot att jobba mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: