Tjejkväll..

2007-04-21 @ 09:57:27

.. i eftermiddag. Ljusparty, massage,  mingel och surr, känns kul att göra något annat. En massage ska jag definitivt kosta på mig! Är fortfarande öm efter veckans ridning.



Gårdagen spenderade jag i Strömsund, följde med C, vi var på Dollar Store och kollade lite. Tittade på porslin som var rätt så schysst, men inget köp. Samma med gardiner, inte dumma, inte dyra... men inget köp. Är ju på nollbudget tillsvidare.
For en sväng till Granngården där jag hittade vinterridstövlar för 650 kr -50%.. tyvärr var de i storlek 44 och det var sista paret. Har aldrig sett sådana förr, och kommer nog aldrig att göra det igen. Kommer inte ihåg vad de heter heller.
De såg ut som vanliga vinterridstövlar i textil, men dessa var ljusbruna.  Jättesköna och för en gångs skull passade de över vaderna. Typiskt, fast jag hade ju inte kunnat köpa dem i alla fall, så det var väl lika bra det.



Oj, vilket fint väder det är idag. Solen skiner, men det blåser lite. Skulle vara skönt sticka ut näsan lite, men har fortfarande som ett bombnedslag här hemma, så förutom "tjejkvällen", så blir det till att vara inne. Trist, men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: