Tömt kontoret

2007-04-02 @ 23:42:37

Har just kommit hem efter att ha varit på jobbet och hämtat mina grejor. Skrev på papperen tidigare idag, men ville inte ta grejorna när det var en massa folk där. Nu blir det till att försöka få ordning på fack,  AF och FK. Fick avslag igen om inträde i facket, p g a att jag är föräldraledig/tjänsteledig!!!!!!! Är varken det ena eller det andra. Men nu är jag arbetslös och då vill ingen ha en.
Kan få arbetsträna via arbetsförmedlingen, bara man hittar någon som vill ha en. Nu verkar den biten löst sig, min ridlärare som har butik kan tänka sig ha mig ett tag så jag får arbetsträna. Hoppas det går i lås.

Ja, då var det väl bara att gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: