Trött, så trött

2007-04-19 @ 14:15:15

Igår låg jag mest hela dagen. Är helt slut trots att jag inte gör någonting. Var och kollade upp min yrsel i förrgår. Blodvärde och EKG var ok, men mitt blodsocker låg på 5,5, vilket är normalt om man är fastande, men jag hade just ätit, så det blev ett till blodprov som jag får svar på till veckan. Fattas bara att det är något strul med mitt socker också.
Lyckades missa en träff på AF p g a detta, så nu är jag avanmäld där. Det är iofs som det ska vara, jag är ju sjukskriven och står inte till arbetsmarknadens förfogande, men det var ju klantigt at missa informationsträffen och därmed bli avanmäld p g a detta och inte av rätt orsak.
På tisdag får jag börja arbetsträna, jag ser verkligen fram emot det. På måndag är det kommunfullmäktigemöte, där jag sitter som ersättare, så då bär det av till Borga hela dagen. Med arbetsträningen ser jag något sorts ljus i tunneln, även om det bara är en tillfällig åtgärd. Jag har till 1/6 på mig att komma upp i en heltid, känns skönt att det inte är så stressat, utan jag kan ta det lite som det kommer.



Måste säga att jag är jättenöjd med klänningen jag köpte, den är jätteskön och passa in i många sammanhang. Stretch är fantastiskt! NU är det bara att hoppas att våren kommer snart, att jag blir rik och kan köpa en till klänning samt sköna skor som passar till, att jag får ett jobb, att armen snart blir bra...
Vad mycket man vill egentligen. Fast man har så mycket vill man alltid ha mer, men det är klart, VAD man vill ha beror ju lite på i vilken situation man befinner sig i... Har man lite vill man kanske ha mer "nödvändiga" saker än när man har det rätt bra.

image43
Snyggt från La Redoute



Har letat lite på nätet efter sidor som förmedlar röster. Har fått höra att jag har en bra inspelningsröst för t ex böcker och det hade varit roligt att prova på. Fick lite blodad tand efter att jag spelat in för en demo på mitt gamla jobb. Det var första gången i en studio och duperbra belv det väl inte, men bara man får lite vana av att vara i studio så borde det gå ganska bra. Jag tycker ju om att läsa böcker... Ja, jag  vet inte, men det kunde som sagt vara roligt att prova.
Har titat lite på statister också, jag är ingen skådespelare, men att röra sig i bakgrunden är helt ok. Som blåhårig och piercad är det väl iofs rätt begränsat utbud.



Tiden rinner iväg, måste på apoteket och konsum, ska ju prova på att rida idag igen.
♥♥♥Ha det gott!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: