Njae

2007-12-26 @ 21:01:47

..någon vidare julstämning har jag inte haft trots att julen i storrt sett är över. Vi firade med min 95-åriga mormor, en stillsam tillställning. Fick 2 julklappar, så lite snäll måste jag ha varit.
Imorgon arbetar jag igen, sitter just nu och väntar på att tvätten ska bli klar så jag har några kläder att ta på mig imorgon. På kvällen är det dags att rida för Lena, en instruktör från Umeå, hoppas det går bättre än sist.. fast jag har ju inte ridit så mycket på sista året, så man ska väl inte förvänta sig så mycket. Är rätt peppad i a f.


Jag har äntligen fått en ny lägenhet, förvisso en 3:a som jag knappt har råd med, men som det är nu får jag inte sova, så det får lov att gå ändå. Den som ändå vann lite pengar. CSN vill ha 13 000 kr på studs och bilmekanikern 8000 kr... Det blir ett magert år.. igen.
Nu får jag mer plats, så det är bara att komma och hälsa på! Har aldrig trivts i lägenheten jag bor i nu, så det ska bli skönt att flytta i februari/mars. Får, för första gången, välja tapeter i ett rum!


Hmm... undrar om kläderna är torra nu?

image80
Bild: HÄR


*swosch*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: