-22 och soligt

2007-02-06 @ 12:13:01

..ingen dum kombination om man är inomhus...
Gruvar mig lite för kvällens ridlektion, det är lite kallt att stå i ridhuset och hålla lektion, men antingen får jag hoppas på kallare så det ställs in, eller varmare så jag inte fryser så mycket.

Gjorde en deprimerande upptäckt igår.. inga pengar på kontot och februari har bara börjat. Tur det är en kort månad, men å andra sidan har jag bara sjukpenning och i slutet på denna månad ska jag betala 4200 kr till CSN..... CSN verkar tro jag tjänar storkovan... får nog ta och fylla i ett papper om ändrad inkomst, jag kan ju komma att vara sjukskriven länge till.

Ser fram emot helgens VULK i Medlefors, Skellefteå, men gruvar samtidigt, det är ju mycket som ska hinnas med och jag är inte på topp just nu. Sen skulle vi ha en kurs innan denna träff, men vi har inte kommit igång än p g a mitt armbrott, men det får de ha förståelse för. Medlefors Folkhögskolas lokaler är jättefina, de har hög hotellstandard på rummen, pool, ljusterapirum, god och nyttig mat... synd man inte får vara där oftare.

Just ja..Grim Fandango fick jag inte att funka igår... inget ljud och det hänger sig ibland.. fattar ingenting, får väl läsa i mig lite mer på det, är dökass på spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: