Fredag igen...

2007-02-02 @ 10:52:09

..veckan har gått rätt fort eftersom jag stannade i Umeå t o m tisdag. Helgen kommer att tillbringas i stallet en hel del, så avsluta en väggmålning som jag påbörjade i höstas och sen ska där fixas och donas i största allmänhet.

Har börjat lite förberedelser för scrapbooking, hade tänkt göra ett album om tiden i Irland, så det gäller att leta reda på allt material jag tänkt använda. Eftersom allt är i konstant kaos vad gäller pysselgrejorna så har jag köpt fula kartonger på Clas Ohlson som jag klär om med omslagspapper, stämplar vad som är i boxen på en gammeldags adresslapp och vips ser kartongen roligare ut.


166236-12


Idag skiner solen och det är +1 ute, så det ser härligt ut ute. Jag är lite daring och har kjol idag, ska snart gå upp med lunch till sambon som är på jobbet, så det är väl bäst att göra sig klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: