Grim Fandango

2007-02-05 @ 11:32:06

Grim Fandango ...äntligen är det spelet installerat på datorn! Ska bli kul prova spela, ser grymt ut! Har en massa andra saker att göra idag, så det får bli en kort provomgång. Städa undan lite, laga mat, gå till sjukan och få min handled kollad samt en liten tur ut till ridklubben.

Helgen spenderade  jag till största delen i stallet, vi har hållit på med sadelkammaren i omgångar och nu håller jag på att färdigställa en väggmålning. Inte helt lätt måla stort på en vägg. Hästen blev lite liten, men det är inget att göra  åt. Lite roligare ser det väl ut i a f. På lördag e m ansiktsmålade jag på ett barnkalas- jättekul, senare på kvällen blev det planering att ett annat kalas som kommer att vara till helgen. Temat är sjörövare, min kompis har vilda planer som vi ska förbereda det sista under veckan. Tyvärr är jag borta till helgen, ska på VULK i Skellefteå, det skulle ha vait kul komma på kalaset, för det kommer bli ett att minnas!!

Dags för lite Fandango, men först en charity click donation- donera pengar via ett klick, gratis för dig, klirr i kassan till olika välgörenhetsorganisationer via reklam från företag.

Kommentarer
    Postat av: Alexandra

    OMG! Grim Fandango! Superkul!
    Nu måste jag spela om det. Kul och se om man minns alla kluriga saker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: