Med ett glas vitt vin..

2007-02-19 @ 19:44:19

..i näven och en katt i knät känns det inte så dumt. Min bloggfrånvaro beror på att jag varit och tittat på VM i Åre, så nu har jag sett både Stenmark, Krisaj och Wentzel, skidåkare som man växte upp med. Kommer ihåga att jag tyckte att Andreas Wentzel var snygg, de  flesta var sig lik, om än äldre och eventuellt något kilo tyngre eller två.

Det var kul att göra något annorlunda och bra att reka lite inför mina ansiktsmålningsjobb som jag kommer att ha uppe i Åre.
De jag bodde hos såg jag inte till så mycket, men det var trevligt att ha en ordentlig säng att sova i. Mannen i huset är från England, så lite engelska fick jag prata, jättekul. Trevlig familj i vilket fall som!
Nu är jag i alla fall åter, det är roligt att vara borta men skönt komma hem igen. Det tyckte katterna också, då min sambo är borta på jobb i veckan.
Åkte förbi Östersund på hemvägen och tog en tur till Lidl, en affär jag saknar från Irland, så jag köpte lite grunx som kan vara gott att hitta. Får nog åka dit snart igen då jag har lite mer pengar.

Fick ett mejl från La Redoute om en undersökning som man fick 50 kr i rabatt på ordern om man var med i, jättebra! Kollade litepå deras sida och hittade denna jacka som ser både snygg och varmt i. Vill ha den i svart, får se om det blir en framöver. Nu var den i tjockt ylle och våren närmar sig, men jag är så frusen så det gör inget.
166236-20


Oj vad pömsig jag blev att vinet... ska nog kolla in tv:n lite och sen gå och läsa lite Elisabeth George.

166236-21
Bild: Cdon


Gonatt och glöm inte lämna ett lite avtryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: