*hurven*

2007-01-22 @ 16:46:20

Kallt idag, -25, så det blev *mycket kläder på* idag när jag skulle till jobbet och hämta en bok om InDesign. På vägen hem svängde jag förbi Nennaz och hämtade upp en grön pullover från Soya, hoppas den kommer passa som jag tänkt. Men ALDRIG att jag skulle kunna använda den med vit skjorta och vita byxor *urk*.

Igår var det styrelsemöte för ridklubben, gick rätt så fort, blev lite planering kring western-workshop i mars och årsmöte med fest i februari. Party party, om än litet.

Till helgen blir det Umeå och förhoppningsvis Bishops Arms, om det inte är allt för kallt. Lite Youngs Double Chocolate och Guinness *mmmm*.
H&M here I come... fast jag brukar inte hitta något när jag verkligen letar kläder. Lite Clas Ohlson och sen så har helgen gått. Just ja, en vardagsrumsmatta på Rusta var det tänkt... eller Jysk. Sen blir det till att snåla, har ju bara sjukpenning just nu.

Dags börja förbereda middagen... Chicken fajitas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: