Kaffe och hemsidespyssel

2007-01-24 @ 16:42:17

Ännu en kall dag med -25, när skadet ta slut på kylan för den här gången?

Ja, vilket kaffe är godast var ju frågan igår. Jag gillar kokkaffe och filterkaffe, gärna köpt i kaffehandel. När jag var i Irland blev det mycket Nescafé, så det är helt ok som latkaffe, men på Tesco hade de ett kaffe för brygg/filter från Kenya som var supergott, det kan jag sakna ibland.
Gevalias nya kaffe , 1888 eller vad den nu heter är inte dum, både frystorkat och för filter. Frystorkat är perfekt när man är ute och ansiktsmålar, varmt vatten och lite pulver är det man behöver. I och med att man har rent vatten i termosen kan man ha med sig tepåsar, cappuccino, pot noodles etc som omväxling under dagen.
Guld Robot

Förmiddagen och delar av eftermiddagen ägnade jag tillsammans med Jenny från ridklubben åt Dorotea Ridklubbs hemsida. Uppdateringar och korrigeringar som borde ha gjorts för länge sedan, men det gäller ju att ta sig tid och sätta sig ner och kolla igenom hela sidan. Vore kul fräscha upp hela sidan, men det kanske blir det med så småningom. Har du bilder från DRK? Maila dem till oss så lägger vi ut dem på hemsidan!
Nikiel
Här ovan ser ni min favvopålle, Nikiel, en polsk Konik

Ja, då var det väl dags förbereda för klädtvätt och middag....

SIMMA LUGNT (förfrys inte nästippen i kylan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: