Let it snow, let it snow...

2007-01-12 @ 10:56:49

..let it snow. "Bara" -7 och ett lätt snöfall.... inte dumt. Gardinerna är uppe utan att jag trillat och brutit något mer, skönt. Nya lampor i fönstret vore inte dumt... lampor i taket vore inte heller dumt *s*.

Dagens övningar:

  • stretcha fingrarna (senorna i handen har blivit för korta)
  • packa ihop lite grejor, ska till stugan (stort timrat hus *s*)
  • packa in katterna i sina burar, för de ska också med
  • sortera lite kort till mitt scrapbooking project om Irland
  • njuta av att sitta framför en brasa och läsa en bok
Om inte armen varit i paket så hade besöket i stugan inbegripit en ridtur på grannens nordsvensk, men sånt får vänta tills senare i vår/sommar.

Oj, bäst lägga på ett kol så jag hinner med allt innan mor och far kommer och hämtar mig (kan inte köra bil än, då jag inte kan växla med handen).

Kommentarer
    Postat av: Junitjej

    Tack så mycket för din kloka kommentar på min blogg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: