Lördag och kallt

2007-01-20 @ 10:18:29

Jahaja, då var det lördag, fast som sjukskriven är ju alla dagar som lördag *s*. Kallt är det också, -15. Blir täckbyxa på idag, ska hämta ut paket från Haléns- spännande, kommer knappt ihåg vadjag beställde mer än en kavaj.

Igår var jag till Umeå på sjukgymnastik. Ny skena, nya övningar och mer väntan. Måste få upp rörligheten i handleden och så måste armen läka helt innan man tar ställning till en omoperation. Tydligen är det bra att sitta vid datorn, tränar upp fingrar och arm. Försöker tjata mig till arbetsprövning någon timme i veckan, får se vad Fk säger.

Ska plugga lite InDesign här hemma, lite exciting måste jag säga! Ger mig något att göra innan jag får börja jobba igen. Sen har jag även anmält mig till en spanska-kurs, kan ju vara kul kunna mer än hur man beställer en öl *s*.

Dags för lite kaffe!

Kommentarer
    Postat av: Junitjej

    Nej, jag är inte vänsterhänt.
    Ha en trevlig söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: