Nu finns jag här!!!!

2007-01-09 @ 18:30:54

Välkommen till min lilla blogg... hoppas du hittar något som intresserar dig.
Skriv gärna en kommentar.


Anledningen till att jag tagit mig i kragen och lagt upp en blogg är att jag bröt armen innan jul och är långtidssjukskriven. Plenty of idle time alltså.

Idag har jag inte gjort mycket.... kollat på tv.... sorterat lite papper.. surfat.
Såg på oprah om förintelsen. Obegripligt att något sådant fortfarande sker..eller kanske inte. Människan måste vara född dum, vi vet vad INTE borde göra, äta etc, ändå gör vi det, varje dag. Skrämmande.

What else?
Laga lite middag, kyckling och sallad, åt mig själv, då min sambo lite hastigt och lustigt åkt till Umeå i jobbärende.Ska slå en pling till några av mina vänner i Irland (bodde där i 3½ år)...  sen blir det Ugly Betty!
Syns imorgon

SIMMA LUGNT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: