To be blue or not to be...

2007-01-16 @ 11:56:51

.. börjar akut behöva färga mitt hår igen... den blå färgen börjar bli lite skabbig...  får se om jag kan få till det på egen hand eller om jag måste be sambon om hjälp.

Idag skiner solen som bara den, fast det blåser en del. Ska ta mig en promenad till Vuxenskolan, ridklubben ska ha en kurs med eleverna och vi ska kolla vad för material det finns.
Har  mailat börjes i tingsryd, deras internetshop ligger nere, men maila ordern gick bra, så snart har jag nya ridbyxor... blårutiga sådana.

I morgon ska jag till Lycksele lasarett för en gastroskopi... überkul- not. Men det ska bli skönt få det gjort, har blivit uppskjutet 2 ggr,först p g a att jag låg inne med mitt armbrott och andta ggn för att läkaren inte kunde. Fastande från 24 i natt.... mmmmm vad hungrig man kommer vara. På fredg blir det sjukhuset i Umeå, 23 mil bort, för lite sjukgymnastik av arm och hand... Party hela veckan med andra ord.


Dags för lite lunch.. fläsklägg och rotmos *yummy*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: