Trött...

2007-01-18 @ 18:15:26

var  vad jag var imorse, inte för att jag MÅSTE kliva upp en viss tid eller så, men lata sig hela dagen är ju dumt, så vid 10 var det nog med sovning.
Lyckades färga håret i morse, så nu är det blått och fint igen, synd bara stt det är så svårt att hitta en bra frisör....

Öm i halsen efter gårdagens äventyr, men det gå ju över. I morgon blir det sjukgymnastik i Umeå, hoppas verkligen att jag får börja köra bil nu samt börja jobba deltd.

Hade jag inte haft sönder armen så skulle jag ha haft ridlektion idag med min nya instruktör, saknar det verkligen, var ut i tisdags för att träffa "mina" elever och man blir så sugen på att rida. Som tur är har jag fått hjälp med lektionerna tills jag kan hålla dem igen.
Hittade snygga ridbyxor i Hööks, de mörkare av de 2. Har ju redan besällt rutiga i Börjes som är helskodda. Dessa är tyvärr tygskodda.


Ikväll blir det översättning av lite saker till engelska, koka musslor (hittade färska på konsum *yummy*), räkmacka och kanske ett glas vin. Köpte förresten en kjol idag, ska bli kul när man kan börja få på sig strumpbyxor igen så man kan ha den (inte helt lätt ta på sig strumpbyxor men en hand).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: