Åsele nästa...

2007-07-12 @ 22:37:01

Ja, då var bilen fullastad med tält, stolar, bord och färger.. i morgon bär det av till Åsele marknad.  Det är bara att hoppas att det blir bra väder, för regnar det mycket så vill ju ingen ansiktsmåla sig.

image66
Så här tjusig kan man bli!!!

Det ska bli spännande att se hur det går; får tältet stå kvar, kommer det hela att gå ihop, har jag en vettig plats där det går få upp tältet? Det är första året jag är i Åsele, så det är lite av ett test.



Har haft turen att få jobba en del i veckan. Träffade min gamla personalchef häromdagen och hon hade precis blivit uppsagd. När jag blev varslad så sa jag det; få se hur länge företaget blir kvar, och sanna mina ord, från att ha varit 8 st efter jul, så är de nu snart bara 3.... Men det kan ju svänga, vad vet  man.



Jag har faktiskt varit och ridit på en nordsvensk som heter Fjalar 2 gånger i sommar. Kul, men rätt spännande. Jag berättar mer om dessa äventyr vid tillfälle, så håll koll!



Nu är det dags för mig att sova om jag ska orka med morgondagen. Sov så gott och kom gärna och hälsa på mig i Åsele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: