Jag älskar hösten!!!

2007-07-10 @ 11:00:17

Ellos höstkatalog har just kommit i mitt brevinkast och jag hittade massor med kläder jag skulle vilja ha. Hösten är min favorit-årstid, med frisk luft, varm sol, vackra färger, svamp (och för den delen bär) i skogen, grönsaker som skördas, frukt plockas och regniga dagar som kan spenderas med en bok framför en brasa!
En tjock ylletröja, sköna skor och man är redo för ett höstäventyr!

image65
image63
image64
Allt från Ellos



Nu kommer det att bli hektiskt några veckor framöver. Jag ska ansiktsmåla på Åsele Marknad, Fäviken Game Fair och Stora Nolia i Umeå, däremellan arbetar jag på en affär och ska dessutom hinna uppdatera och hålla efter ansiktsmålningsgrejorna! Vi håller även på med en hemsida, www.ansiktsmalning.se som inte har så mycket information än, men det kommer, samt nya broschyrer, visitkort och tröjor från Vistaprint, som erbjuder gratis visitkort!
Det är mycket nu!!!!!

Ja, det får räcka för denna gång!

Glöm inte paraplyet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: