SOL!!!!

2007-07-22 @ 10:16:43

Oj, vad härligt, solen skiner idag! Om det håller i sig blir det kanonväder. Idag blir det ev en ridtur, och sen måste jag till stugan och impregnera tältet jag har när jag ansiktsmålar. Det mesta kretsar kring just detta för närvarande. Jag håller på med en hemsida (min sambo är snäll och hjälper mig), nya broschyrer etc. Skulle även behöva en kamera så jag kan ta nya bilder, men det tycks aldrig bli pengar över till någon. En laminatmaskin är också på önskelistan, liksom en bra idé på hur jag ska hänga upp bilderna. Har även tittat på nya tält, men det är ju en investering på mellan 4 500 och 10 000 kr..... Rusta har ett ok tält för runt 800 kr på extrapris, men jag är tveksam om jag kan bygga upp det själv, dessutom är det jättehögt.

image68
Bild: Rusta




Nu är jag ledig t o m onsdag, hoppas på bra väder och att jag får mycket gjort. Sen är det Fäviken till helgen, dit tycker jag att alla ska åka som kan, det är väldigt trevligt och bra standard på det som säljs. Sen finns det mycket att göra och titta på också.

Dags att hoppa i duschen, ska klippas idag, sen blir det lite färgning också- skönt. Har funderat på byta hårfärg till svart, om är enklare hålla efter än blått, men det leder ofta till protester från omgivningen.. så går det när man behåller en färg för länge, folk känner inte igen en utan den!

Ut i solen och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: