Sjukhusbesök

2007-03-18 @ 11:37:41

Nu äntligen får jag börja göra lite mer. Bl a tyckte sjukgymnasten att det vore bra om jag var i stallet och mockade lite! Roligare saker kan man ju göra, men det känns skönt att jag får börja belasta handen och armen lite mer. Det blir till att träna och att våga använda den mer. Fick ett geléplåster över ärren, som genast blev mycket finare och mindre ömma!  
Tyvärr verkar det dock som att tummens ena sena  fastnat, så det blir nog omoperation så småningom.

Min nya handläggare på FK ringde under fredagen. Hon tyckte det var helt befängt att jag inte fått läsa spanska eller skulle få göra någonting alls som sjukskriven. Det var ju bara bra med aktiviteter! Berättade om mockning etc, det var bara att köra. Till veckan ska vi träffas på min arbetsplats så att jag kan börja arbetsträna. HÄRLIGT att det äntligen rör på sig.

Nu ska vi iväg på ICA Maxi, H&M och El-Giganten. Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: