The Busy Bee

2007-05-30 @ 22:07:21

Ja, som ni märker så har jag varit rätt så frånvarande ett bra tag.. Jag jobbar och är i stallet och mer hinns inte med. 2 helger har det varit stalljour och till helgen är det ridläger för våra barngrupper. Så nu ska det fixas mat, förberedas teori etc, packas, tvättas m m.
Har sovit illa p g a att min dåliga arm gjort ont. På fredag är det min sista dag på arbetsträningen, jättetrist, hade hoppats på att få gå på aktivitetsstöd där ett tag, mem det finns inga åtgärder kvar nu när nya regeringen tagit över. Ska ströjobba där och sen får man hoppas på att det kommer någon form av åtgärd som AF kan sätta en på.
Ska söka polisutbildningen, något jag tänkt i flera år, men först måste jag läsa in ett år svenska. Min socionomutbildning borde vara en bra grund till polisyrket.


Hittade en massa snygga grejor på designonline's hemsida. Kolla in alla coola saker de har!



image53
image55
image56
image54
image58
image60



Dags att sov, imorgon blir det en lååång kväll med tvätt, lasagnetillverkning, packning m m.

Schlafen Sie Bitte!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: