Soooovaaaaaa...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2008-04-12 @ 19:45:01

Jag är så otroligt trött just nu, spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover. Jag har iofs börjat gå hos en kiropraktiker och då kan man ju bli lite trött, men det här börjar ju kännas löjligt Jag skyller på vädret och att jag har mycket att göra. Har klarat mig från förkylningar och dylikt, men skulle jag slappna av lite för mycket så kommer nog det som ett brev på posten. Fryser mycket mer än vanligt gör jag också.. blir nog ett glas Grådask (portvin).

Just nu är det väl inte så mycket att de fram emot.... snön lägger sig bara djupare och djupare, det är dags att planera semester i sommar och pengarna tar slut innan man ens hunnit få dem. Jag hade tänkt åka till Fäviken och måla barn, som jag ju alltid gör, men i år så sammanfaller det med den helg jag jobbar och jag kan inte byta med någon, då mina chefer är på semester just då. Började titta på lite annat att göra, Stockholm eller Irland, men det kostar ju pengar och CSN äter upp alla mina. Det blir nog en stillsam semester hemma.

26 april ska jag i alla fall ut på en liten tripp.... Då är det Skutskjutet i Åre och jag ska ansiktsmåla barn där, det ska bli jätteroligt. Det är rätt tufft att måla en massa barn, men roligt också, och sen på kvällen kan man ta det lugnt och njuta av fjällvärlden! Mer info från Skistar Åre hittar du HÄR.
Ja, det blir väl min semester det...

Nu ser jag bara fram emot lite mer vår och lite mindre snö.....



image144
Bild HÄR

Kommentarer
    Postat av: lisa

    Hoppas du får en trevlig kväll!KRAM! =)

    Postat av: sirina

    ah samma här, är alltid trött:P du får ha det så skoj ikävll då :P

    Postat av: Maggan

    Tack detsamma! Nu blir det sängen.. *gääääsp*

    Postat av: Patricia

    Vill mest önska dig en trevlig lördagskväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: