Halloween is on the way

2008-08-15 @ 12:31:17

Ja, jag vet att det är länge till Halloween, men jag älskar hösten, stormarna, svamp, höstlöv, soliga,varma höstdagar, att bkura ihop med en bok när det regnar som mest... och då är inte Halloween så långt borta...  egentligen. Fladdermöss, pumpor, ljus, spöken, vampyrer- I love it all. Nu var tanken att jag ska ha en Halloween House Warmer (Allhelgona-inflyttningsfest på swedish).Jag har rätt bra koll på dekorationer och finger foods (tilltugg), men har du ett tips får du gärna lämna det!
Mitt stora aber just nu är Temat. De flest av mina kompisar är tyvärr inte så pigg på att klä ut sig, men ett tema vill jag ha och några kommer förhoppningsvis dressed for success.
VAD SKA JAG HAR FÖR TEMA????????
Har funderat och funderat, men hittar inget jag fastnar för.

  • Sci-Fi
  • Sagor
  • Djur
  • Film
  • Skräck
  • Glitter och Glamour
  • Lack och läder

 Tidigare år har jag gått som:

  • Kroppsmålad regnbåge- orsakade nästan storbråk på damtoan- finns inget mer avundsjukt än och hämmat som ett fullt fruntimmer- så killar, akta er för oss. Vi hade mer kläder på oss än många andra- ändå ansågs vi gå nakna och skämma ut alla andra!!
  • Robot (halvansiktesmålning som gick ner över axel och nedför ena armen)
  • Svart katt (ifjol)
  • Matrix (i Irland)
  • Vampyr (vann pris)
  • Drake

  • Så nu bollar jag över det till er andra!

    Med all heder
    Morticia

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: