Latardag

2008-01-06 @ 20:10:33

Efter gårdagens latardag blev det ännu en latardag. Är så trött så trött, något måste vara galet, är yr och känner mig inte på topp, hoppas det snart går över så jag får lite energi över.
Provade Quinoa-fröna jag fick i julklapp, inte så smakrika, man behöver krydda dem lite, men knapriga och trevliga på sitt vis. Imorgon ska jag prova att steka upp dem! Mågon som har tips på quinoarecept/tillagning?


Lyckades missa länken till Portlaoise-bilderna... här hittar ni den sidan. Blev så nostalgisk så jag har t o m kollat upp flygpriser, hyrbilar logi etc... Hittade flyg t o r från Vilhelmina via Arlanda  till Dublin för 2700 kr! Inte illa. Billigast var en sasresa från Umeå, men med bussresa dit så blev det bara en skillnad på några hundra!


Har kollat på lite hästgrejorm himmel vad mycket det finns, bara man har pengar. Skulle behöva en gramantygel, då ridskolan inte har någon och vi måste låna de gånger vi behöver dem..
De är ju inte dyra, men med frakt så blir det nästan dubbelt upp. Det får bli någon gång då jag har vägarna förbi en ridsportbutik, vilket inte ärs så ofta. Närmaste Hööks är i Sundsvall..... och Krutbrånet i Umeå lyckas alltid vara stängd när jag är där. 


Alltså.. vad är det för fel på bloggen? Radbryer inte alls eller så radbryter den när den har lust.. och nu så skriver den ju texten med jääättelånga mellanrum mellan orden... *suckar*

TV och en sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: