Me want mooore

2008-01-07 @ 11:28:57

Jag är fast i piercingträsket sen många år tillbaka, tyvärr har vissa inte läkt men en år jag i alla fall stolt över- min industrial (scaffold). Den tog över ett år att läka och bråkar lite med jämna mellanrum, men det är det värt.
Nu vill jag ju inte se ut som en julgran i ansiktet och navelpiercing VÄGRAR jag, så det är lite begränsat vad jag kan gör. Min tungpiercing fick jag ta ut förra julen när jag skulle operera armen, men är lite sugen på att ta om den. Min labret är väl inte perfekt, men den får sitta kvar. Funderar på en innerconch, sen är septum klart cool, men liiite svår att ha när man arbetar "offentligt".  För mig är det ingen idé att pierca i 
bara hud, det växer ut på en gång, måste finnas brosk att hänga kvar i.
Tatueringar är även något jag jobbar på att skaffa.. det var egentligen det som allt började med,
men eftersom jag inte vet vart jag vill ha tatueringen så blev det piercings först.
Har kollat lite på barbarella, här kommer lite saker som är schyssta...



image119


Från vänster till höger, med början uppifrån:
Halsband Slave, Halsband med spikes, Blackline Cone, Zebrasmycke för t ex labret, Spindelnät för Labret, Flames för labret,, bärnstens-cone, Ivory/Ebonycone, Halssmycke/ring Angel, Halssmycke/ring Devil, Armband, Halssmycke, Halssmycke, Meteorithänge, Väska Skull Invaders (synd att den är rosa bara).

Det finns ju hur mycket som helst kring pirecings numer.. när jag piercade näsan hette det att ta hål i näsan *s*.. fanns just inga smycken utan man fick använda vanliga örhängen. Det enda som jag kan sakna nu är långa barbells till örat, fick leta länga innan jag hittade en i titan.

Sprang på ett community som heter vampire när jag kikade på smycken, så nu testar jag väl det ett tag. Finns på Lunar och helgon, men är inte så aktiv, känner så himla lite folk så det blir rätt dött.

*kurrimagen* dags för lunch

Kommentarer
    Postat av: ingela

    morsning korsning! kul att du hittat till min blogg! tänkte bara gå in här och vinka lite! Hade gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: