Brännande

2008-07-02 @ 21:21:20

Har just hängt ut tvätt i kvällsolen, men jäklar vad brännmygg det är. Hinner ju aldrig vara ute kvällstid, men idag slutade jag 16 och börjar inte förrän 11 imorgon, så jag har suttit ute ett tag med en kopp kaffe och en munk.
Efter tiden i Irland blir det mest pulverkaffe, det är enklast så. Om jag vill lyxa får det bli nymalet kaffe från Torparn i min Bodum kaffepress. Favoritpulverkaffet är Gevalia 1853 och Colombia instant, smakar mycket och gott!



Bilder: Gevalia.se

Sen finns det jättegoda smaksatta kaffesorter, jag brukade köpa Boaters. De har massor av olika kaffesorter, varm choklad m m. Min favoritsmak är cinnamon and hazelnut. jag har för mig att jag hittat dem i Sverige på internet, men nu hittar jag bara deras engelska hemsida.


Jäkla skitsida, har man väl centrerat en bild går det inte skriva vänsterställt... *mutter mutter*

Asch, nu har jag glömt vad jag skulle skriva. Då får det vara.. kollar lite engelska och svenska deckare istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: