Morning Glory

2008-07-10 @ 10:44:46

Mulet och grått... men inte så kallt. Det får duga! Ska ju i alla fall jobba inomhus till 19 ikväll. Skönt med sovmorgon, behövde det.
Igår efter jobbet åkte jag för att hämta Lussekatten i stugan. Kom lagom till middagen, grillade kotletter, pommes och fetaostsallad- toppen. Syrran är suverän! Alltid förrätt, igår var det gravad och rökt lax på knäckemacka. De är en stor familj, men lyckas alltid fixa en jättetrevlig måltid.
Min farbror är uppe och hälsar på. Med sig hade han en massa växter, bl a prydnadsmålla, akleja, näva och julros! Det ska bli jättespännande att se hur det går med julrosorna- otroligt vackra blommor. Efter middagen grävde jag och pappa ner dem, nu är det bara att vänta och se.
Misse gick snällt in så jag kunde ta med henne hem, nu är Nitzer kvar- han älskar all uppmärksamhet.

Kollade in Josefssons nya katalog på nätet. Tyvärr så är en hel del samma som Ellos, men en del saker hittade jag som var lite roliga. Bilder kommer. Nu är det dags att göra lite nytta igen, innan det är dags för jobb. Just ja,  pappa kommer ju med en spånskiva jag sågat och putsat till för att göra en sänggavel av.



Bild: Odla.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: