Trött

2008-07-08 @ 22:29:37

Jobbar i mataffären just nu, blir en del körande och bitvis långa dagar, så lite trött är jag allt. Semestern hägrar! Nu är det ett bra tag kvar, men ändå. Jag hoppas verkligen att jag har råd att åka bort lite då, men det ser lite dystert ut. Armen är fortfarande kajko, ska höra av mig i slutet på veckan, då får de ta kontakt med Hand- och Plastik i Umeå *toppen-doktor!*

I morgon jobbar jag till 14.15, då hinner jag kanske göra lite här hemma. Har varit hos föräldrarna sen förra veckan, men nu trillar det in en massa folk dit, så jag får inte riktigt plats längre. Skönt vara hemma också, men måste ut i morgon och hämta Lussekatten, hon smet ut ikväll när jag skulle ta hem henne. Nitzer får stanna kvar, har så mycket energi att springa bort.

Dags att sova, börjar 8 i morgon.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: