Trötta Fötter

2008-07-10 @ 22:39:40

Instead of Cold Feet.... Vette fanken vad jag ska göra för att slippa få så ont i fötterna. Har provat olika skor, men skulle nog behöva ett par sandaler gjorda efter mina fötter, men det kostar förstås en massa. En dag ska jag i alla fall ha ett par! Skulle ha gjort något åt saken när jag var i Irland, fick inlägg gjorda där som funkar jättebra, men det är ju lätt att vara efterklok. Skulle jag göra sandaler så blir det nog via Darren, osteopaten jag gick hos där, han är superduktig och de som gjorde inläggen var också bra på sitt jobb. Mammas inlägg har sett ut som något från stenåldern!

Får se om det blir utekväll imorgon.. är jag ledig lördag så tar jag mig nog en sväng på hotellet imorgon kväll, annars blir det grillning och hotellet på lördag om inte annat!

Dags att kura ner i sängen med Misse. God natt.

Kommentarer
    Postat av: Eva Jönsson

    I Östersund på "Gå ooch löp kliniken" gör dom sulor som formar sig efter just dina fötter. Gubben köpte där. ca 600 kr tror jag det var. Kram

    Postat av: Anonym

    Har redan specialgjorda inlägg, jag behöver sandaler...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: