Grått och trist...

2008-03-15 @ 10:17:07

..men det snöar och slaskar i alla fall inte.
Sitter och funderar på vad jag ska göra idag, BORDE fortsätta packa upp lådor, men helgen är lång och jag är ledig t o m tisdag mitt på dagen. Funderar på att åka en sväng tll Åsele och gå på vintermarknaden. De ska ha hästuppvisning med bl a en Shirehäst! Det kunde ju vara roligt. Så mycket handling blir det inte, pengarna ska ju räcka ett tag till, men något ätbart, som torkat renkött eller hemgjord färskost kanske det blir.
Undrar om jag ska ta och ringa Å och höra om hon vill och har möjlighet att hänga på... Det var ju det där med barnvakt, men det kanske löser sig. Det är praktiskt med katter! Mat, vatten och en låda så är de nöjda.


Hittade en sida med snygga och lite annorlunda gardiner, textilonline. Priserna är väl i många fall lite höga, men man kan hitta snygga, färdigsydda till bra pris, tyg på metervara kuddfodral, dukar mm. Jag byter inte garndiner hela tiden, men nu har jag fler fönster än tidigare och tapeter som gör att det inte riktigt passar med de jag har. Ska sy gardiner till vardagsrummet, men köket behöver neutrala, då jag har olivkvistar på tapeterna.
Det är svårt att hitta tyg på nätet tycker jag, det skulle vara roligt att kunna köpa från en bra sida med hyfsade priser.

image138   image141 image140 image139 image142
Bilder: textilonline


Ja, Das Währ's... Dags att byta kläder och dra till Åsele då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: