Jobba och vara ledig

2008-03-21 @ 16:25:12

Är ledig idag, skönt, men imorgon är det jobb igen. Veckan har varit rätt så hektisk, det har kommit mycket varor, butiken kommer att vara fylld av vårnyheter nästa vecka, bara jag hinner prismärka och få ut dem. Satsade på att få ut påskgrejorna i veckan som var. Påskpresenter verkar vara grejen numera, det hade jag missat totalt, men sånt märker man ju av mer när man jobbar i butik. Under onsdagen var det rena julruschen, jag slog in mängder med paket. Torsdagen var mer lugn och sansad, så då hanns det med lite varuuppackning. Det ska bli spännande att se vad alla kartongerna innehåller!

Igår opererades min mamma i ryggen, det har tydligen gått jättebra, så förhoppningsvis kommer hon bli som en ny människa. Hade jag inte jobbar skulle jag åkt till Umeå och hälsa på, men som tur är så kan L gå förbi och kolla läget. Nästa helg blir det en Umeåresa, får se om hon är kvar då. Det blir intressant att se hur bra hon blir i ryggen, det får tiden utvisa, men det kunde inte bli så mycket värre än det var.

Ikväll, imorgon och på söndag ska jag natta hästarna, ganska så skönt och avkopplande att åka ut, mata, mocka lite och höra hästarna mumsa på höet. Får säkert sällskap under helgen, då min systerdotter T kommer upp för att fira påsk.

≈≈≈GLAD PÅSK PÅ ER ALLIHOPA!!≈≈≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: