Men det var då..

2008-03-16 @ 09:23:12

..själva den. Sverige kommer INTE kvala in till Eurovision Song Contest. Herregud, Charlotte Perellis låt låt känns som något från antikrundan. Refrängen är något som BWO kunnat haft för 5 år sen. Ja, ja, Charlotte är den nya Carola. Hellre Sanna i s f, fast jag inte gillar ballader, så kändes den och Sanna som fräscha, fast det låter som något som redan gjorts.
Enda låten jag egentligen kommer ihåg är Amy Diamonds. De flesta andra är *borta*..  skulle vara BWO's låt då, men den var inte lika stark som de brukar vara. Rongedahls var ju käcka. Nog om sådana petitesser, det går åt h-e i alla fall. YEAH YEAH.



Idag är det -10 helt plötsligt! Måste komma ihåg att sätta i motorvärmaren ett tag (typ NU) innan jag ska iväg till föräldrarna för lite påskstädning.
Just ja, var ju till Åsele. Rätt ok, köpte nålfilt till varma sulor och en snygg ridväst på rea. Hade varit roligt att gå med sällskap, men det är ju ingen stor markand så jag stannade inte så länge. Kollade in Shirehingsten som var där, stor och pampig. Har inte hittat datasladden till telefonen, annars hade jag lagt upp en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: