Pömsig

2008-05-30 @ 23:01:46

Oj, vad trött jag blev när jag satte mig vid datorn. Har sökt jobbet som ansiktsmålare, satt om lite plantor, letat ridstövlar samt prata med E. på Skistar Åre, som hyrde in mig för Skutskjutet. Hon satt på stranden i Grekland när jag ringde, inte illa, men vi har ju kanonväder vi med! Hoppas det håller i sig även under söndagen, även om det såg lite cloudy ut på nyheterna.
Apropå cloudy så saknar jag riktig, pressad äppeljuice. Lidl hade en jättegod i Irland, men jag har hittat liknande på Hemköp. Det går INTE att jämföra den med äppeljuicen vi kör med i Sverige- mycket godare.Vi köpte även en hallonjuice på Tesco som var så himla god. ICA har en frukt och bär juice som är rätt lik, men den, som så mycket annat finns inte på vår lokala butik.
Nu har jag virrat färdigtf ör ikväll tror jag...


Schlafen Sie bitte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: