Sommarväder, sommarkläder

2008-05-30 @ 08:46:34

Oj, vad härligt väder vi har fått! Skönt att kunna ditcha vinterskor och vinterjacka helt och ta fram sommarjacka och sommarskor.
Internet har legat nere, så inget bloggande på några dagar, men nu är det igång igen.

Igår var det terminsavslutning i stallet, gymkhana! Ojojoj, vi måste ha sett jätterolig ut! 3 vuxna mot 4 barn... gissa vilka som var bäst på att kravla sig upp på en häst och studsa iväg genom ridhuset? Ungarna förstås..... Men det blev oavgjort i och med sätta-ihop-träns-tävlingen, och en förvånansvärt snabb insats av mig i "käka äpple i vattenhink och leta bröd i mjöl"- oj vad tjusiga vi var efteråt!  Roligt hade vi i a f! Får se om jag får tag på bilder sen!

Jobbar helg, så jag hoppas solen vill titta fram även under lördag eftermiddag och söndag (fast då ska jag putsa fönster hos mamma och då är det inte roligt om det är för soligt).


Nu ska jag söka jobb som ansiktsmålare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: