Halloween-känning

2008-10-11 @ 17:51:48

Oj, vad länge sedan sist... Har haft så mycket att göra att jag inte hunnit med mig själv. Har hunnit med mer svampplockning, få snökänning, haft besök av bror och son m m. Kämpar som bäst med att städa och fixa inför Halloween. Kom som ur det hela när det blev osäkert med hotellet, tur att E håller ställningarna.

Idag så sänder jag många gratulationer till C och P som gift sig- lycka till och trevlig resa, det är ni båda värda. Vi syns när ni kommit tillbaka från bröllopsresan och allt lugnat ner sig.

Det blir en kortis- jag ska snart gå och kolla på Dans-VM.. jo, ni läste rätt. Det är Lindy Hop på tv och det underhållning på hög nivå!

Kommentarer
    Postat av: Eva Jönsson

    Back on track =) !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: