Trött, så trött

2008-09-04 @ 21:58:16

Orkar inte uppdatera så mycket ikväll.... Har i a f varit till doktorn och bara fått som svar på min värk att jag kanske borde träffa en psykolog.... Helt otroligt- jag har så ont i tårna att jag nästan inte kan gå och det ska en hjärnskrynklare råda bot på? Besviken och kränkt är det bara att inse att man är en SVBK- Sveda -Bränn och VärkKärring. Det känns som att man bara vill lägga sig under täcket och gå i ide några decennier.

Har plockat mycket svamp, varit på bio samt käkat ostfondue med holländarna på campingen. På söndag ska vi plocka svamp tillsammans- hoppas det är bra väder. I övrigt försöker jag bara hålla näsan över vattenytan- och det ska gudarna veta är inte lätt.

Gjorde ett fånigt test- vilken kändis är du mest lik. BRITNEY SPEARS!! Sanslöst komiskt!


Näe- över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: