Aaaannnaaaaa, kom heeeem ikväll

2009-04-10 @ 14:25:03

Snälla, visst är du snart hemma? Som vanligt kommer det att bli hektiskt och vi kommer inte hinna tyräffas så mycket som planerat, men jag vill se ditt GRÖNA hår! Värsta påskkärringen! Själv är jag ju lite mainstream numera med mitt röda hår.
Oj, klockan är redan halvtre, har ju massor att göra.... Imorgon ska jag servera på ett bröllop, det kommer att ta nästan hela dagen och halva natten. I kväll ska jag natta hästarna, söndag och måndag spenderas hos föräldrarna.. och sen är det jobb igen.

Back to business. En video till, nu när jag fattar hur man gör.

Sweet Dreams

Kommentarer
    Postat av: Therese - Lurans blogg

    Tack! Som alltid är du en riktig idespruta!!!



    Och du är du säker på att det nya modemet är ok, min dator är plötsligt så seg ;-P Hi,hi... Men det är nog inte ditt fel :-)



    Önskar en fortsatt skön påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: