Svanabyn

2009-04-17 @ 09:19:33

Gårdagens ridning gick rikitgt bra! Skots är inte min favorit, men jag är av åsikten att man rider den häst man får med öppet sinne. Han såg jättefin ut på lektionen innan, men det har inte fungerat tidigare. Skönt var det i alla fall att rida en häst som kan och vill.
Nu ska jag snart till affären i Svanabyn, som man kan läsa om på jobbets blogg. Det är alltid roligt att åka ut till Svanabyn och jobba, människorna är väldigt trevliga där måste jag säga. Har ju varit sugen på en stuga för mig själv, och efter att ha jobbat i Svanabyn, så känns det som att en stuga åt det hållet, det skulle inte sitta fel! Fjället är inget som drar i alla fall, men ett krypin vid vatten- det skulle vara så härligt!!

Efter jobbet är det till att skynda sig till Avaträsk och ridningen.

Allt gott!

Kommentarer
    Postat av: Lovisa

    Tack !!

    Ja men visst var det vi som åkte taxi tillsammans :) så kul att du tittar in på min blogg å så kul å se din å läsa om lite ridning !!!!

    Det var alltså du som jobbade på agas när vi var dit??



    Postat av: Lovisa

    Hahah ser ju nu att du skrev hon på agas affär !!

    Postat av: Therese - Lurans blogg

    Klart du ska söka dig åt svanabyhållet - det är ju det förlovade landet ;-) Hi,hi. Skämt å sido både lavsjö och lajksjö är underbart belägna byar med vackra hus nere mot vattnet. Jag å gubben jagade hus i lajksjö till att börja med innan vi hamnade på skuldåkra...



    Önskar en fortsatt trevlig helg!



    Kram kram

    Postat av: Therese - Lurans blogg

    Får spana där, för hemma i byn i hällabacken hade de ännu inte vågat sig upp...

    Postat av: Anna med gröna håret

    Hallå Maggs.. Har försökt jobba igen det jag missade under påsken så jag har inte varit så tillgänglig... men nu så. Jag ska städa i ordning ett rum åt dig i morgon och jag har även kollat efter annonser och Carina har annonserat om en speciell tema dag på leklandet men det står inget om ansiktsmålning. Adam däremot ställde gärna upp som reklampelare.... hörs sen i veckan!

    Postat av: Therese - Lurans blogg

    Miljoners tack för dina tankar kring F-sedeln, är alltid intressant att höra hur andra tänker som bedriver någon form av verksamhet. Måste nog kontakta någon på skatteverket för jag vill inte "åka dit" på något sätt. Å man bugar för att du sprider ordet om brädorna :-)



    Hoppas solen lyser på dig!



    Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: