Men nog var det *%&?(/&%#¤"#%*/*

2009-08-03 @ 21:42:07

som bara den. Innan semestern= fint väder. Efter semestern= fint väder.

Nu sitter jag och trösttittar i Direct Trades katalog.... Bara för att. Kollar av Helgon.se. Bara för att. Hoppsan, längesen jag kollade den sidan, har missat ett besök som hade varit trevligt. Attans. Det var ju dumt. Kollat lite Dorrobor där- inte många jag vet vilka de är, men så är de mycket yngre än en själv. Kollat besöksloggen. Har en brud som kollar av mig på Lunar och Helgon med jämna mellanrum, vad hon nu skulle få ut av det. Vet vem det är. Skumt. Men inte mitt problem.

 

Svampplockandet har gått över förväntan, säsongen verkar väldigt lovande. Hoppas jag hinner ha lite ledigt medans det fortfarande är säsong. Kanske, kanske. Har även bokat av en betonggjutarhelg med K och ska boka av en svampplockardag med Terese. Kanske fler intresserade?

Väntar även på lite mer respons på kräftpartajet. Bör kanske nämna att det nog inte är så barnvänligt... min lya är inte barnapassad. Inte mina katter heller. Jaja, vi får se hur det går. Men detta glåmiga inlägg kanske inte direkt lockar till partaj, men jag lovar. Jag kan vara rolig. Social. Trevlig. Om jag vill. Om du vill.

 

Nu ska jag glo på lite saker på H&M

 

Goder Natt Mina Damer Och Herrar

 

Privat bild

 

 

 

 

 

Kommentarer
    Postat av: Therese - Lurans blogg

    Låter toppen, ska leta fram korg och pensel och lilla svampboken och mina rosa stövlar så är jag redo ;-P Men måste bli innan älgjakten för då har jag fullt upp ;-)

    Postat av: Therese - Lurans blogg

    Jag har en rosa korg som matschar mina psykedelsika rosa/lila stövlar skratt Jag får upp en go vän från karlskrona helgen den 30/8 så det vore kanske en kul idé att dra ut henne i de norrländska skogarna ;-) Hi,hi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: