TÄVLING: Varför Blue?

2009-08-24 @ 14:11:58

Ja, har ju tidigare prata om en tävling, nu är det dags. Den är tvådelad och lyder som följande:

Bloggen heter "Mims- I'm blue dabadiadabada"
1. Av vilken anledning?
2. Vad kommer det ifrån?

Lämna kommentar och mejladress så har du chansen att vinna antingen 2 specialtillverkade kort eller 1 halsband eller 2 ansiktsmålningar. Kort och halsband kan skickas, men vad gäller ansiktsmålningen får man allt ta och pallra sig till Dorotea med omnejd. Glöm inte bort att skriva vad du vill ha!

Jag vill ha ditt svar senast 4 september, jag kommer att dra en vinnare. Tävlar gör du genom att maila: [email protected] glöm inte kontaktuppgifter!





Kommentarer
    Postat av: Malin

    Men vilka frågor??? Mims är väl ett smeknamn helt enkelt, och resten av frasen kommer från en sång... Eifel vad de nu hette med blå gubbar i ett rymdskepp som sjöng att de var Blue dabadi... :D

    Typ från slutet av 90-talet...



    Nåt annat svar har jag inte att komma med.

    Postat av: Therese - Lurans blogg

    Men kanon, jätte bra tips! Är du laddad för svampplockning nu?! Hållertummar för fint väder på söndag, annars så får du titta förbi påsockenvägen å ta en fika ändå :-) Har dammat av svampboken ich letat korgar och knivar, så jag/vi är redo! Tänkte ev sno ihop en mustig älgfärssoppa till lunch, kanse skulle passa att vi tog skogen och svampen på fm och sedan gick hem och åt lunch och sorterade och rensade våra fynd? Hörs udner helgen, ska rota fram ditt nr i mailen, annars når du mig på 070-2161268! Ha det så länge!

    Postat av: anna

    allvarligt.... jag kan svaret men va fan.. måste jag maila in mitt svar. Är det inte lika bra att du korar vinnaren på en gång???? jag!! puss på dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: