Det är mycket nu!

2009-02-12 @ 08:41:52

Jo, Anna, jag är tillbaka från Stockholm, men det har varit så mycket nu att jag inte ens hunnit packa ur bilen färdigt!
Målandet blev en flopp- 540 kr... satt i ett kallt, dragit hörn där alla stannade till när de just kommit in- för att klä av ungarna ytterkläderna, ge dem lite mat etc. Såg mer ut som en barnvagnsparkering mellan varven. Trist. Kommr nog inte kunna åka ner i maj, jag jobbar den helgen och har inte råda att ta ledigt samt finanasiera en sån tripp till!

Resan var i övrigt trevligt, men lite stressig- 2 dagar hos L, en dag hos min farbror, lite spring på stan... Ikea i Sundsvall och sen hem. Men nu har jag i a f nya glasögon, en hyfsat snygg och funktionell servis samt en snygg skjorta med lite bondage-stuk på. Just ja, fick ju ett trådlöst tangentbord samt råtta av min farbror, måste ta och byta ut mitt gamla. Alla bokstäver har trillat bort och jag är urkass på tangentbordssättningen.

Den skjortan fick f ö en snabb invigning! Hotellet invigdes i lördags- och där var jag och min kompis Å. Vi avnjöt en god grillbuffé, tittade på folk, kollade in det som renoverades, hoppade till bra band (Midnight Express) oxh hade kul. Det var väl bara baren som hade en del i övrigt att önska, men det tar sig väl med tiden. Men hur folk kan envisas med att dansa foxtrot till AC/DC- det övergår mitt förstånd. Om de i a f höll sig på sin kant, men nähädå.. in i den hoppande massan med vassa armbågar utstickande. Nästa gång tror jag jag ska fixa kläder med antigen tjock vaddering eller vadda piggar!

Nu hoppas jag något händer på hotellet i helgen med, så man kan gå och ta en öl med några vänner. Anledning? Se nästa inlägg.

Kommentarer
    Postat av: Anna

    VA???? Hotellet är väl inte öppet mer än två gånger om året... nu får du informera mig mera!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: