Tre saker ...

2009-02-26 @ 17:44:52

Tre saker som skrämmer mig:
Trångsynthet
Ignorans
Omedvetenhet

Tre personer som får mig att skratta:
2½ men
Robert Gustafsson
Svarte Orm
De enda jag kan ens komma på......... har nog kass humor *s*

Tre saker jag älskar:
Hästar.. och att rida förstås
Min familj, inkl katterna
Att ansiktsmåla

Tre saker jag hatar:
Prestationsångest
Räkningar
Att frysa

Tre saker jag inte förstår:
Varför jag jämt fryser
Hur folk kan vara så omedvetna om så mycket
Siffror

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Råtta med värme
Massa junk
Räkningar


Tre saker jag gör just nu:
Klappar katten
Dricker kaffe
Funderar på när jag ska hinna resa till Irland i sommar

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Resa mer
Lära mig ett språk till/bli bättre på de jag kan
Jobba mer estetiskt, t ex mer med ansiktsmålningen


Tre saker jag kan göra:
Fiska med fluga
Ansikts- och kroppsmåla
Spela Piccola-flöjt


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Wolfsheim
En porlande bäck
Hästar som äter

Tre  saker jag skulle vilja lära mig:

Åka snowboard
Airbrusha
Tatuera

Tre favoriträtter:
Sushi
Mammas älgköttbullar med ost
Får i kål

Kommentarer
    Postat av: Anna

    Tatuerings maskin och bläck finns att köpa på tradera... men jag vet inte riktigt vem du kan få att vara försökskanin... eller skissblock eller klotterplank eller vad man nu ska kalla det.. HAHAHAHAHAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: