Tulipaner

2009-01-17 @ 13:12:18

Efter lång väntan har jag äntligen lyckats få köpa lite Änglamarks Tulpaner... tog halva vecka innan de kom till den lokala affären. Jag hade iofs kunnat köpa andra tulpaner, men när man får chansen att köpa Kravtulpaner till bra pris, vill man ju gärna göra det.

Senaste 2 tulpanköpen har varit en besvikelse... blommor och blad torkar bort trots nya snitt med kniv samt fräscht vatten.

Nu ska jag njuta av tulpaner och nyinköpt doftljus.. trevliga accessoarer när man ska städa och diska.


De vita tulpanerna har jag färgat med röd karamellfärg..
Foto: privat

Kommentarer
    Postat av: Cristel svarar

    jo jag hörde det var -37 på vissa ställen här med ! så jävla kallt vi har det, haha! ;P jupp.. har nog tänkt på det, men jag glömmer alltid bort att skaffa häftmassa !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: