Hemma igen och vänder...

2009-07-28 @ 12:32:52

Ja, då var äventyret Fäviken över för i år. Mer om det hittar du på min andra blogg: ansiktsmalning

Måste dock säga att jag träffade ovanligt lite Doroteabor i år! Var ni inte där?

 

Ja, hemma igen med blöta tält, kläder och en massa att packa upp. Det mesta får dock ligga kvar, i em/kväll åker vi till Umeå för några sista skälvande semsterdagar. Sista veckan och det känns som att jag bara vart ledig över helgen. Trist. Nu ska jag i a f semstra lite efter allt jobb under semestern. Lite god mat på Bishops Arms (tack eon för en kupong man som icke-barnfamilj kunde använda!), flanerande på stan och allmänt ta det lugnt. Hem igen på fredag, vill ha några dagar hemma innan jobbet börjar igen!

 

Sommaren bara rinner iväg- har inte fiskat eller donat med allt jag tänkte hinna med under 4 v semester. Bara att inse att det är slut. Hoppas jag hinner med lite fint väder under någon ledig helg, för semestern har ju varit en katastrof vädermässigt. Svamsäsongen verkar lovande i a f, har redan hittat lite Karl Johan, om än väläten av larver. Nu är det bara att vänta, hoppas på en fin höst och sen ge sig ut i skogen!

 

Hittade förresten en fin första förbandslåda hos apoteket. Köper du den på nätet kostar den bara 89 kr!!!! Du sparar 25 kr och får  plåster Family Mix på köpet Tydligen har de haft en tävling där man kunde vinna den, men den har jag missat. Nu blir det till att köpa den i stället!

 

 

Nu är det bäst man gör sig klar, katterna ska ju iväg till stugan för lite uteliv medan jag är borta.

Simma lugnt, glöm inte regnkläder och stövlar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: