SÖKES: Partypinglor

2009-07-31 @ 22:49:04

FINNES: 2 paket kräftor

 

Svar till "Vattuman"


Skämt å sido, finns det några själar som gillar kräftor därute i cyberrymden?  Jag köpte med mig 2 paket kräftor från Umeå (ett besök som mest resulterat i en massa bokköp..) och kom då på den briljanta idéen att ha kräftfest. Nu saknas bara lite kräftätande doroteabor (med omnejd kanske man ska tillägga). Tänkte att en helg i augusti borde sitta fint. Jag har kräftor och bröd- dryck medtages själv.

Intresserad? Hör av dig snarast!

 

 

 

Kommentarer
    Postat av: Kim Victorin

    Kräfterna behövde du inte åka 21 mil för att köpa, finns på Agas Livs i Svanavattnet AB/Handlarna Svanabyn...Ler... Hoppas att ni har haft det bra..



    Kim

    Postat av: Eva Jönsson

    kräftor äter vi, tid kanske vi kan få... Fast knappast i augusti =) !!! Fast man vet ju aldrig =)

    Postat av: anna

    Jag tycker du tar dina kräftor och reser typ 50 mil och äter upp dom hos mig istället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: